Tuesday, October 21, 2008

One little more thing :)


Just have to show this today too ;) Love these bunnies.

1 comment:

hilde said...

heisann! proevde aa faa tak i e-mail adressen din igaar, men uten hell! du maa hilse aurora saa mye aa si gratulerer med 1-aars dagen! haaper anastasia og alexandra trives! hoerer rykter om at anastasia allerede er blitt flytende i engelsk! det er jo kjempeflott! saa bilder av barna i bloggen din, de var saa soete! lille aurora ser jo saa fornoeyd ut, kjempesoet!
haaper det gaar bra med dere alle sammen, og at dere trives!
hils saa mye,

klem